PdAdmin to System Zarządzania Treścią pozwalający w prosty sposób edytować zawartość strony internetowej.
Główne cechy naszego systemu:
- szeroka dostępność - obsługa systemu wyłącznie za pomocą przeglądarki internetowej,
- intuicyjność obsługi dzięki przyjaznemu interfejsowi oraz dobremu rozplanowaniu linków z odnośnikami do edycji prezentowanych treści na stronie,
- stabilność działania,
- stały monitoring systemu wraz z raportowaniem pojawiających się błędów
- możliwość tworzenia dużego zespołu redakcyjnego, dzięki przydzielaniu określonych praw jego redaktorom i administratorom.
- łatwość rozbudowy za pomocą dodania dedykowanych modułów aplikacji,
- elastyczność - możliwość dostosowania aplikacji do potrzeb klienta,
- szkolenia z zakresu obsługi systemu,
- bezpłatna pomoc techniczna (telefon, e-mail) w okresie obowiązywania umowy.
Moduły i funkcje wchodzące w skład systemu PdAdmin:
Zarządzanie strukturą podstron
Ułożenie podstron w strukturę hierarchiczną odbywa się za pomocą intuicyjnej metody przeciągnij i upuść (drag & drop).
System aktualności
Moduł organizujący listę aktualności, podzielonych wg kategorii lub ram czasowych.
Galeria zdjęć
Galeria pozwala na publikowanie dowolnej ilość zdjęć z podziałem na albumy tematyczne. Wszystkie zdjęcia są automatycznie dostosowywane do optymalnego rozmiaru i jakości, jak również podpisywane znakiem wodnym.
Moduł oferty
Dzięki tej funkcjonalności możliwe jest przedstawienie pełnej oferty produktów podzielonych wg dowolnie zaprojektowanej struktury kategorii. Każdy produkt oprócz zdjęcia i opisu może posiadać dowolny zestaw zdefiniowanych atrybutów np. rozmiar, ciężar, kolor.
Newsletter
Funkcja ta pozwala internautom na dodanie swojego adresu e-mail do bazy subskrypcji, a następnie rozsyłania na podane adresy wiadomości zawierających np. powiadamiania o nowościach. Ponadto użytkowników newslettera można łączyć w grupy co pozwala na wysyłanie informacji tylko do wybranych osób.
Kalendarz zdarzeń
Za pomocą kalendarza można przedstawić w przyjaznej formie prezentacji zaplanowane zdarzenia np. spotkania, konferencje, wystawy. Każde zdarzenie może być przypisane do dowolnej kategorii, posiadać obszerny opis jak również być zlokalizowane na mapie.
Komentarze
Moduł ten umożliwia komentowanie dowolnych treści strony np. podstron, aktualności, galerii zdjęć, zdarzeń z kalendarza czy pozycji oferty.
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka umożliwia dotarcie do informacji znajdującej się w dowolnym module strony. Wyniki wyszukiwania prezentowane są wraz z kontekstem.
Statystyki odwiedzin
Moduł statystyk zapewnia integrację z systemem Google Analytics dzięki czemu administrator strony ma dostęp do szerokiej gamy statystyk oraz wykresów dotyczących odwiedzalności witryny internetowej.
Formularz kontaktowy
Funkcja ta pozwala na wysłanie wiadomości e-mail bezpośrednio ze strony na zdefiniowany przez administratora adres poczty elektronicznej.
Mapa dojazdu
Dzięki integracji z usługą Google Maps użytkownicy strony mogą zobaczyć na mapie dokładną lokalizację siedziby i zaplanować trasę dojazdu.
Wielojęzyczność
Mechanizm wielojęzyczności zapewnia dostosowanie witryny do dowolnej ilości języków. Funkcja automatycznego wykrywania języka przeglądarki internetowej pozwala, na bezpośrednie wyświetlenie strony w preferowanym przez użytkownika języku. Dodatkowo użytkownik ma możliwość manualnej zmiany języka.
Wizualny edytor tekstu
Wizualny edytor pozwala użytkownikowi oglądać na bieżąco rezultat formatowania tekstu. Za jego pomocą w łatwy sposób można wprowadzić do treści m.in. takie elementy jak zdjęcia, załączniki (np. pdf, doc czy zip) czy też tabele.
Poleć znajomemu
Mechanizm umożliwia przesłanie adresu aktualnie przeglądanej strony internetowej na podany przez użytkownika adres e-mail. Treść wiadomości oprócz adresu URL zawiera tekst zachęcający do zapoznania się z treścią polecanej strony lub wizytówkę strony.
Kanały RSS
Dzięki kanałom RSS internauci mogą subskrybować wiadomości z takich źródeł jak aktualności, oferta czy kalendarz. Dodatkowo każda kategoria z podanych modułów posiada swój własny kanał RSS.
Szablony drukowania
Szablony drukowania zapewniają dedykowany wygląd strony dla drukarek. Jest on pozbawiony elementów graficznych i przystosowany do drukowania treści strony w optymalnym układzie.
Mapa strony
Mapa strony pozwala w łatwy sposób zorientować się w strukturze strony i dzięki temu szybko dotrzeć do potrzebnych informacji. Protokół Sitemap gwarantuje poprawne indeksowanie strony przez wyszukiwarki internetowe tj. Google, Yahoo! czy Bing.
Przyjazne adresy URL
Zastosowanie przyjaznych adresów URL (np. http://twoja-firma.pl/oferta/drukarki/) znacznie wpływa na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach internetowych oraz pomaga w nawigacji na stronie internetowej.
System automatycznego raportowania błędów
Dzięki systemowi automatycznego raportowania błędów, strony oparte o system zarządzania treścią PdAdmin pozostają pod stałym nadzorem naszych administratorów. W przypadku wystąpienia błędu, czas od jego pojawienia się do momentu naprawy jest możliwie najkrótszy.